آخرین اخبار
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
دعا برای پولدار شدن در یک روز | آیا دعا برای پولدار شدن در یک روز وجود دارد؟
بازدید:۶۱
صد آنلاین | طبق روایات ائمه، دعاها و سوره هایی هستند که تاثیر باورنکردنی در پولدار شدن، افزایش مال و ثروت دارند. اما آیا دعایی برای پولدار شدن در یک روز وجود دارد؟ آیا این کار امکان پذیر است؟
کد خبر : ۱۱۳۶۶۴

به گزارش صد آنلاین، همه ما انسان‌ها دوست داریم که هم خود و هم خانواده‌مان در رفاه باشیم. در همین راستا برای افزایش ثروت و رزق و روزی هر روز تلاش می‌کنیم. علاوه بر همه این کارها، خواندن برخی دعاها و تداوم در گفتن آن‌ها، اگر خداوند صلاح بداند باعث افزایش رزق و روزی می‌شود. 

طبق روایات ائمه اطهار سوره ها و دعاهایی هستند که تاثیر باورنکردنی در افزایش مال و ثروت و رفع فقر و تندگدستی در کار و زندگی دارند.
اما در کل در همه این دعاها، آنچه اهمیت دارد توکل به خدا است. در این میان سوالاتی زیادی مطرح می‌شود که آیا دعایی برای پولدار شدن در یک روز وجود دارد؟ آیا اصلا خواندن این دعا منطقی است و تاثیرگذار است؟ برای رسیدن به این سوالات و آشنایی با  برخی از سوره ها برای ثروتمند شدن و کسب روزی فراوان، با ما همراه باشید.

نکته مهم:

بهتر است بدانید تنها راه رسیدن به حاجات، تنها توکل به خدای بزرگ است. همه این دعاها تنها وسیله‌ای هستند که بزرگان دین به ما سفارش کرده‌اند؛ با اینحال تا خدا نخواهد برگی روی زمین نمی‌افتد.

کسب و روزی زمانی افزایش پیدا می کند، رزق و روزی از راه حلال کسب شود و نگاه پروردگار الهی را به دنبال داشته باشد. باید بدانید صرف خواندن این دعاها و سوره ها شما به رزق و روزی فراوان نمی رسید بلکه کوشش برای رسیدن به رزق و روزی بسیار موثر است، حتی اگر آن بسیار کم باشد.

 

دعا برای پولدار شدن در یک روز

با خلوص و اعتقاد قلبی به خدا و توکل بر خدای متعال، نیت کنید و هر روز ۷ بار دعای زیر را قرائت کنید.

“بسمُ اللهِ الرَّحمن الرَّحیم، اللَّهُمَّ إِنّی ضَعیفٌ فَقَوِّنی،
اللَّهُمَّ إِنّی ذَلیلٌ فَأَعِزَّنی، اللَّهُمَّ إِنّی فَقیرٌ فَاَغنِنی،
بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرّاحِمینَ”.

همچنین خواندن آیه ۱۱۴ سوره مائده در زمان صبح برای رسیدن روزی از غیب مجرب است.
دعا برای پولدار شدن کمتر از یک روز

این دعا برای کسب روزی حلال بسیار مجرب است. البته قوی بودن منبع مشخص نیست اما آیه زیر بر اساس قرآن است که مطمئنا به قدرت تاثیر این دعا می افزاید.

ختم سوره واقعه

از امام سجاد علیه السلام روایت شده است که ختم سوره واقعه و «اذا وقعه» برای افزایش رزق و روزی مفید است. این ختم به صورت زیر می باشد:

اگر ابتدای ماه قمری روز دو شنبه بود هر روز به تعداد شماره روزها از روز اول تا چهاردهم سوره واقعه خوانده شود مثلا روز اول یک مرتبه ، روز دوم دو مرتبه و الی آخر … .

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا را بخوانید:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

و در هر پنجشنبه ای که بین روز اول تا چهاردهم قرار دارد این دعارا بخوانید:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی.

روایت دیگر برای ختم سوره «واقعه» جهت وسعت رزق

از شب شنبه، هر شب سه بار برای افزایش رزق سوره مبارکه واقعه را بخوانید وشب جمعه ۸ مرتبه آن را بخوانید و پنج هفته متوالی این سوره را به همین صورت ادامه دهید وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخوانید:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین. فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد.

ختم سوره مبارکه طه جهت افزایش رزق

هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب سوره مبارکه طه را برای افزایش رزق بخوانید تا خدا وند از جایی که گمان نداشته باشید برای شما روزی برساند ،اگر در هنگام طلوع آفتاب این سوره را بخوانید روزی تازه به شما می رسد و اگر این سوره مبارکه را بنویسید وهمراه خود داشته باشید در پی هر حاجتی بروید موفق می شوید ، واگر می خواهید برای اصلاح بین دونفر بروید قبل از رفتن این سوره را بخوانید .
ذکرهایی برای افزایش رزق

مرحوم کشمیری به نقل از مرحوم قاضی کیمیا آورده است:

    اگر کسی افزایش رزق و روزی بخواهد باید ذکر اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک را بسیار بگوید . از حضرت استاد بهجت نقل شده در آغاز و پایان ذکر ،صلوات بفرستد. مثلاًاگر میخواهد۱۱۰مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد۱۱۰ بار بگوید ذکر را وباز صلوات بفرستد.

        برای گشایش رزق و روزی در هر روز ۷۷ مرتبه بگوید:یا غَفور یا وَدود
        برای افزایش رزق دعای :اللهم اَغْنِنِی بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصیَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ را به صورت مداوم بخوانید.
        برای افزایش رزق و روزی به مقدار کم و به صورت مداوم صدقه بدهید.
        برای افزایش روزی این ذکر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.
        برای افزایش روزی این ذکر را یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.
        برای افزایش روزی این ذکر را سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح بگویید.

دعای ثروتمند شدن در هفت روز

دعای ثروت در هفت روز یکی از دعاهای معروف و موثر در کسب ثروت و فراهم کردن زندگی بهتر است. این دعا بر اساس اعتقاد به قدرت توانایی‌های خدای متعال و خودمان، برای رسیدن به موفقیت و ثروت بیشتر به کار گرفته شده است.

برای شروع دعای ثروتمند شدن در هفت روز، دومین و سومین روز‌های ماه قمری را انتخاب کنید. پس از انتخاب روزهای مناسب، شما باید در هر روز از هفت روز، این دعا را با ایمان کامل و صدای بلند بخوانید.

اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا لدنیا و الاخره صبا و صباهنیئا مریئامن غیر کد ولا من احد من خلقک الاسعه من فضلک الواسع فانک قلب واسئلوا الله من فضله فمن فصلک اسئل ومن عطیتک اسئل و من یدک الملا اسئل

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

سوره طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند، واگر در هنگام طلوع آفتاب بخواند روزی تازه به او رسد واگر کسی این سوره مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گردد ، واگر برای اصلاح بین دونفر بخواهد برود قبل از رفتن این سوره را بخواند .

از رسول اکرم روایت شده هر کس این دعا را بخواند یا با خود حمل نماید مال او از حلال بسیار و فرزندان صالح خداوند به او عطا کند و همه حاجات او روا شود و گناهان او آمرزیده گردد

بَسم اللّه الرّحْمنِ الرَّحَیمَ اَسْتَغْفِرُ اللَّه الَّذی لااِلهَ اِلاّ هُوَالْحَیُّ الْقَیُّومُ وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ اَسْتَغْفِراللّهَ مِنْ جَمِیع ما کَرِهَ اللّهُ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْتَغْفِرُکَ ما قَدَّمْتُ وَ ما اَخَْرْتُ وَ ما اَسْرَرْتُ وَ ما اَعْلَنْتُ مَنْ مَعْصِیِتَکَ وَ اَسْتَغْفِرُکَ مِنْ الذَّنُوبِ الَّتی لا یَغْفِرُها غَیْرُکَ وُ لَمْ یَطَّلعْ عَلَیْها سِواکَ وَلا بَسَعُها اِلاّ حِلْمُکَ وَلا یَتَجاوَزُ مِنْها اِلا عَفْوُکَ وَ اسْتَغْفِرُکَ مِنْ کُلَّ یَمینِ صَدَرَ مِنّی فَخالَفْتُ مِنْها وُ اَسْتَغْفِرُکَ یا عَالِمَ الْغَیبِ وَلاشَّهادَهِ مِنْ کُلَّ سَیَّئَتهٍ عَمِلْتُها فی بَیاض النَّهارِ وَ سَوادِ اللَّیْلِ وَ مَلاَءٍ وَ خَلاَءٍ وَ سِرًّ وَ عَلانِیَهٍ وُ اَنْتَ ناظِرُ بِها اِلَهیَّ اِذَا اَرْتَکَبْتُها وَ اَنیّتُ بِها مِنَ العْصیانِ یا حَلیمُ یا کَریمُ وَ اَسْتَغْفِرُکَ لِکُلَّ سَیَّد الْمُرْسَلینَ وَ اِلیْنا مِنُ نَبِیَّکَ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ الطَیَّبینَ الطَّاهِرینَ الْمَصْومینَ مَنْ الِ طه وَ یسَ بَرحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الَّراحِمینَ.
دعای کن فیکون برای ثروتمند شدن

عبارت «کن فیکون» به معنی «باش، پس می شود» عبارت شناخته شده ای است و چندین بار در قرآن تکرار شده است. این عبارت نشان می دهد که خداوند هرگاه اراده چیزی را کرده است آن چیز به وجود آمده است. بنابراین این دعا برای هر حاجتی از جمله ثروتمند شدن بسیار قوی و مجرب است. لیت عبارت در چند آیه از قرآن کریم، آمده است که در پایین آیات شرح دادیم:

إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ كُن فَیَكُونُ (آل عمران، ۴۷ و…)

إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ كُن فَیَكُونُ (نحل، ۴۰)

إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ كُنْ فَیَكُونُ (یس، ۸۲)

خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ كُن فَیَكُونُ (آل‏عمران، ۵۹)

وَیَوْمَ یَقُولُ كُن فَیَكُونُ (انعام، ۷۳)


نوشتن دعای ثروت روی کاغذ

دعای ثروت روی کاغذ یک روش متداول برای جذب ثروت و موفقیت مالی است. این دعاها معمولاً شامل جملات و عباراتی هستند که برای جلب توجه نیروهای مثبت و جذب نعمت های مادی استفاده می شوند.

برای نوشتن دعای ثروت روی کاغذ، ابتدا باید یک دعای مناسب پیدا کنید. دعاهای زیادی وجود دارند که برای جذب ثروت و موفقیت مالی نوشته شده اند.

پس از نوشتن دعا، باید آن را در مکانی امن نگهداری کنید. می توانید آن را در کیف پول، کیف دستی یا در خانه خود قرار دهید.

از پیامبر اکرم خدا (ص)روایت شده است :هر کس می خواهد رزق و روزی او زیاد شود و به آسانی به او برسد باید هر صبح و هر شب سه مرتبه این دعا را بخواند.

گفته شده:این دعا به حدی نتیجه می دهد که فرزندان شخص دعا کننده هم تا هفت بطن محتاج نمی گردند،بعون الله تعالی.و دعا این است:

«یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ،یا رَبُّ یا رَبُّ یا رَبُّ،یا حَیُّ یا قََیُّومُ،یا ذَالجَلالِ وَ الإِکرامِ،أَسئَلُکَ بِاسمِکَ العَظیمِ الأَعظَمِ،أَن تَرزُقَنی رِزقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً،بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرَّاحِمینَ»

در اینجا یک دعای ثروت ساده آورده شده است که می توانید روی کاغذ بنویسید:

بارخدای مهربان، از تو می خواهم که به من ثروت و موفقیت مالی عطا کنی. من می خواهم زندگی خوبی داشته باشم و از نعمت های تو بهره مند شوم. من تو را به عنوان منبع همه ثروت و موفقیت می دانم و به تو ایمان دارم.

دعای امام باقر (ع) برای پولدار شدن

امام باقر (علیه السلام) به زید شحام فرمود:«برای زیاد شدن روزی، در سجده های نماز واجب این دعا را بخوان:

یا خَیرَ الْمَسْئُولِینَ وَ یا خَیرَ الْمُعْطِینَ ارْزُقْنِی وَ ارْزُقْ عِیالِی مِنْ فَضْلِکَ الْوَاسِعِ فَإِنَّکَ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیم؛

ای بهترین پناه سائلان و ای بهترین بخشایش گران. به من و خانواده ام از فضل وافرت روزی بخش که تو صاحب فضلی عظیم هستی
دعای امام صادق (ع) برای پولدار شدن

امام صادق (علیه السلام) فرمود:

«هر که [پارچه‌ای برای‌] لباس نو ببرد و سی و شش بار سوره إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیلَةِ الْقَدْرِ را تلاوت کند و آن گاه که به آیه تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ رسید، آب بر دارد و اندکی به لباس بپاشد، سپس دو رکعت نماز گزارد و دعا کند و در دعایش بگوید:

الحمد للَّه الّذی رزقنی ما أتجمّل به فی النّاس و أواری به عورتی و أصلّی فیه لربّی و احمد اللَّه

پیوسته از روزی گسترده برخوردار گردد تا آن گاه که این لباس کهنه شود.

امام صادق(علیه السلام) می فرماید:«هر کس دو ماه پیاپی هر روز چهار صد مرتبه این ذکر استغفار را بخواند، خداوند او را گنجی از دانش یا مالِ فراوان کرامت فرماید:

«اَستَغفرُ اللّه الّذی لاإله الاّ هُوَ الحَی القَیومُ الرَّحمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السّمواتِ والأَرضِ مِن جمیعِ ظُلمی و جرمی و اِسرافی عَلی نفسی و اَتوبُ إِلیهِ».

امام صادق (علیه السلام) می فرماید:”کسی که هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی ، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی بیند و از دوستان حضرت علی (علیه السلام) می شود…”

امام صادق (علیه السلام) می فرماید: هر کس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می کند و روزی فراوانی برایش می دهد….
دعای پیامبر خدا صلی الله علی و آله برای پولدار شدن

پیامبر خدا صلی الله علی و آله می فرماید:

هر کس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می کند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می گیرد.
تعقیب نماز مغرب برای کسب روزی و ثروتمند شدن

این تعقیب پر خیر و سریع التاثیر را بعد از نماز مغرب این دعا را ده مرتبه بخوانید مستغنی می شود.

ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ أَسْتَغْفِرُ اللَّه 


و بعد بگویید:

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ مُوجِبَاتِ رَحْمَتِكَ وَ عَزَائِمَ مَغْفِرَتِكَ وَ وَ السَّلاَمَةَ مِنْ كُلِّ إِثْمٍ وَ الْغَنِيمَةَ مِنْ

كُلِّ بِرٍّوَ النَّجَاةَ مِنَ النَّارِ وَ مِنْ كُلِّ بَلِيَّةٍ وَ الْفَوْزَ بِالْجَنَّةِ وَ الرِّضْوَانَ فِي دَارِ السَّلَامِ وَ جِوَارَ نَبِيِّكَ

مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ وَ آلِهِ السَّلَامُ اللَّهُمَّ مَا بِنَا مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنْكَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وَ أَتُوبُ إِلَيْك

دعای ثروت حضرت سلیمان برای پولدار شدن از غیب

پیامبر اکرم فرموده اند: اگر کسی در پی افزایش رزق و روزی است باید هر صبح و هرشب سه بار دعای زیر را قرائت کند:

یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ،یا رَبُّ یا رَبُّ یا رَبُّ،یا حَیُّ یا قََیُّومُ
یا ذَالجَلالِ وَ الإِکرامِ
أَسئَلُکَ بِاسمِکَ العَظیمِ الأَعظَمِ
أَن تَرزُقَنی رِزقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً
بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرَّاحِمینَ

این دعا به قدری قوی و مجرب است که به دعای ثروت سلیمان مشهور است. گفته شده است که خواندن این دعا فرزندان شخص دعاگو نیز تا نسل ها محتاج نخواهند شد.

دعای حضرت سلیمان برای خانه دار شدن

یکی از مشکلات اصلی اغلب خانواده ‌ها نداشتن خانه است. کافی است شما خداوند را از صمیم قلب بخوانید تا او دعای شما را اجابت کند. دعاهای مختلفی برای خرید خانه از بزرگان دینی نقل شده است.

خواندن آیه ۲۹ سوره مومنون ۲۵ دفعه بعد هر نماز

« وَ قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن »

این ذکر  بیش از ۶ دقیقه طول نمی کشد و تاثیر بالایی دارد. به دلیل آن که پس از مدتی که مداومت به گفتن این ذکر کنید جواب می دهد ولی نباید شک کنید که ما که بی کاریم و بی پول نمیشود صاحب خونه شد و باید باور داشته باشید خدا این کار را انجام می دهد و خدا قادر به انجام هر کاری هست.

توسل به حضرت علی اصغر و قرائت آیه ۱۸ سوره آل عمران: هر شب ۳۰۰ بار به مدت ۴۰ شب

« شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکَهُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ »

۱۴۰۰ تا صلوات هدیه به حضرت موسی بن جعفر را حتماً بخوانید. برای خانه دار شدن توسل به جواد الائمه مهمترین توسل است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها